Gimnazjalisto!
Zapraszam do szkolnej biblioteki.
Czeka tam na Ciebie płytka CD: ”Tajemnice Aerepolis”.
Jest to gra edukacyjno-diagnostyczna. Gra powstała jako narzędzie diagnozy, rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.
Tworząc postać i kształtując jej zachowanie, postawę, tworząc jej wizerunek masz okazji, w formie zabawowej, przygotowywać się do pełnienia ról zawodowych w życiu dorosłym.
Podczas 3 godz. gry/ można zapisać etapy / poznasz specyfikę różnych nastawień do zawodu i będziesz proszony o wypełnienie mini testów.
Postaraj się je poprawnie i samodzielnie rozwiązać, ponieważ na ich podstawie, na koniec gry, otrzymasz raport o Twoich mocnych i słabych stronach oraz sugestie wyboru ścieżki zawodowej.
Możesz nawet po zakończeniu gry wydrukować raport dotyczący twoich preferencji i predyspozycji zawodowych, który możesz omówić z rodzicami czy z doradcą zawodowym w szkole.
Po zainstalowaniu gry płytka nie jest wymagana. Gra jest zainstalowana również w świetlicy szkolnej.
Spróbuj! Zachęcam!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz